tirsdag den 24. december 2013

Glædelig jul med Give away på.

Jeg vil gerne lige benytte lejligheden til at ønske alle mine læsere en glædelig jul. Og det vil jeg gøre med en Give Away. For laaaaaaaaang tid siden bestilte jeg nye hæklenåle med bambusskaft fra Kina. De kom frem efter et par måneder, og jeg har været meget glade for dem. Da jeg så ville bestille et nyt og anderledes sæt, tænkte jeg at jeg bestiller et ekstra par med bambusskaft og laver en Give away ud af det. 3 måneder senere, og de er ankommet.
Hæklenålene rangerer fra str1 til str 6, og der er mange små størrelser. Håber i kan se dem på billedet, ellers er i velkomne til at spørge :)
Hvis du vil vinde disse er det eneste du skal gøre at skrive at du deltager i kommentarfeltet, og så trækker jeg en vinder om en uge, Nytårs aften :) Du er selvfølgelig meget velkommen til at dele denne giveaway på din blog, det øger dog ikke vinderchancerne ;)


KONKURRENCEN ER SLUT OG VINDEREN BLIVER SLÅET OP SENERE

I får også lige lov at se de hæklenåle jeg bestilte til mig selv. Det er med plastikskaft, troede det var gummiskaft, så jeg ved ikke hvor gode de er, men det finder jeg jo ud af. Det er jo bare altid dejligt med et ekstra sæt.





38 kommentarer:

  1. Svar
    1. Godt Linette, og glædelig jul til dig også :)

      Slet
  2. Jeg er også med så meget. De ser super lækre ud og hæklenåle, kan man da aldrig få nok af.
    Glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
  3. Glædelig jul til dig og dine :)
    ... de ser nu skønne ud, de hæklenåle med bambusskaft - x´er og håber :)

    SvarSlet
  4. Lækker præmie - jeg er med.
    Glædelig jul

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage :)

    <3 glædelig jul <3

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager meget gerne

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Jeg deltager også gerne! Man kan ikke få for mange hæklenåle, kan man? ;-)
    De andre, som du har købt, ligner dem, som jeg udloddede i min jule-give-away. De virker gode :-) fed farve i øvrigt!
    Rigtig glædelig jul til dig <3

    SvarSlet
  8. Ej hvor lækkert! Jeg vil meget gerne være med :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Rigtig dejlig give away! Fedt, at der er nogle af de helt helt små med! Jeg håber, at de ender hjemme hos mig!
    Rigtig glædelig jul!
    afmunksgaard(a)gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er der nogle der godt kan li. Ikke mig dog. ;)

      Slet
  10. De ser rigtig gode ud.
    Jeg er med.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine
    Deltager gerne
    Lis Nielsen - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil da også rigtig gerne deltage:-)
    Att@mosbaeks.dk (Anna TC)

    SvarSlet
  13. Jeg vil da også rigtig gerne deltage:-)
    Att@mosbaeks.dk (Anna TC)

    SvarSlet
  14. Det vil jeg helt sikkert gerne deltage i :)

    SvarSlet
  15. Til min kreative datter. Jeg deltager.

    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  16. Uhh hvor godt!
    Jeg er helt sikkert med! :)
    Glædelig jul! :)
    //Line Bach
    linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  17. det kunne man sagtens bruge!!

    SvarSlet
  18. Ih altså! Skøn GA. Jeg er med og krydser fingre! XXX

    SvarSlet
  19. Jeg vil meget gerne deltage :) Jeg har endnu ikke prøvet denne kombination af stål og bambus, men det kunne være rigtigt spændende at prøve - og så mangler jeg nogle helt små hæklenåle, så det vil jo passe perfekt :)

    Rigtig god 1. juledag til dig og dine :)

    Venlig hilsen Louise Hartmann

    SvarSlet
  20. Jeg vil sørme gerne være med! -De hæklenåle jeg har, er meget små i skaftet og det giver altså krampe i fingrene efter kort tid.
    Så jeg krydser fingre og håber på lidt held :-)
    Håber at du får et smukt nytår!
    Hilsen Frk. Hansen :-)

    SvarSlet
  21. Man kan altid bruge hæklenåle!
    Glædelig jul og godt nytår :)

    kh Mai

    SvarSlet
  22. Jeg vil meget gerne deltage! :)
    Godt nytår! :)

    SvarSlet
  23. Jeg deltager

    Godt nytår fra
    Anette Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
  24. Lis Vinter livv@mail.dk
    Jeg deltager !

    SvarSlet
  25. Glædelig jul og godt nytår! Jeg deltager meget gerne :)

    SvarSlet
  26. Går og overvejer at udvide sortimentet af hæklenåle - fordi jeg har gang i flere ting på en gang.

    Så denne GA må gerne havne hjemme hos mig.
    Glædelig jul og rigtig godt nytår herfra

    SvarSlet
  27. x fingre og deltager
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  28. Det er vel nok en skøn giveaway - hvis man altså kan hækle :-)
    Det kan jeg, så deltager meget gerne :-)
    Godt nytår til dig, Majbrit.

    SvarSlet
  29. Dem ville jeg da gerne vinde. Som ny begynder i hæklingens verden mangler man tit en masse. :-D
    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    Glædelig bagjul og håber du og dine kære kommer godt ind i det nye år

    SvarSlet
  30. De er superfine og lige noget for mig:-) godt nytår!
    Akselsmor@gmail.com

    SvarSlet
  31. Hold da helt op - de er da lige noget for mig. Håber meget at jeg vinder :-)
    Susannetang@gmail.com

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)