torsdag den 7. november 2013

Se hvad jeg har fået :)

Jeg har, på trods af blærebetændelse, netop været oppe og hente denne fine bog, som jeg havde forudbestilt og betalt for en uges tid siden. Jeg lå på sofaen, for det der blærebetændelse gør altså nas. Men så tikkede der en sms ind om at den var kommet. Så da jeg begyndte at kunne mærke at penicilinen var begyndt at virke var det afsted med mig.
Fik også lige købt lidt andet, som skal bruges til adventsgavebyttelegen. Men det kan i jo så ikke se ;)


Nu glæder jeg mig til at kigge i den 

18 kommentarer:

  1. Næe, hvor lækkert altså! Rigtig god læselyst, og kunne du så ikke lige hækle... Nånej. Det er jo ikke Facebook det her! : )
    Men SÅ fine opskrifter! God fornøjelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. ps. hop glad ind og deltag i min Give Away, hvis du vil... (også hvis du ikke vil faktisk!):
      http://pladstilverden.blogspot.dk/2013/11/foto-kalender-i-julegave-i-ar-spons.html

      Slet
    2. NEJ Liv, jeg hækler ikke noget til fremmede mennesker ;) Heller ikke til dem jeg kender ;)
      M. H.T din give away, så er vi jo kun mig i min bolig, og det vil måske virke lidt mærkelig hvis jeg har en kalender hængende med feriebilleder af mig.!? Men ellers god give away. Hvorfor er der aldrig sponsorer der henvender sig til mig?? Er jeg for lille en fisk (sild).??

      Slet
    3. Overhovedet ikke kikset Majbrit, men totalt selvglad-agtigt (I LIKE).
      Eller du kan lave en til din mor med billeder af dig og dine søskende - som hun så er tvunget til at kigge på et helt år! : )
      Men du kan naturligvis også lade være...

      Ja, kunne ikke lade være med at prikke lidt i den der med at alle på FB vil have dig til at hækle noget til dem ;-)

      Slet
    4. Nej min mor bliver bare forvirret over hvem de 3 voksne mennesker er....hi hi sorry, men hun er altså lidt forvirret ind i mellem. Så synes jeg at idéen om en kalender kun med mig er bedre. Til mine forældre!!!

      Slet
    5. Sjovt nok er der netop én der har lagt et billede ud på min facebook-væg, som jeg selvfølgelig allerede for længst har set. Med noget julehækleri. "Er det ikke noget for dig Majbrit??" Ej folk vil jo bare være søde og give mig inspiration ;)

      Slet
  2. Sikke en dejlig bog, altid godt med lidt krea læsning..... og kunne da godt tænke mig at høre lidt om de dersens advendtspakker..... nå nej, er bare så nysgerrig:0)
    God bedring og aften.
    VH Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Er vi ikke allesammen lidt nysgerrige i denne tid ;)
      Tak og god aften til dig også Louise :)

      Slet
  3. Den bog er også på min ønskeseddel.

    Puha blærebetændelse er frygteligt!! God bedring med det <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er rigtig mange søde ting i. Og så er den jo heldigvis ikke så dyr.
      Ja blærebetændelse har jeg haft 100 gange, og det kommer som lyn fra en klar himmel. Det gør ondt helt ud i fingrene når jeg har det. Men tak :) Heldigvis virker penicilinen hurtigt.

      Slet
  4. Den ser dælme hyggelig ud, den dersens bog - så er det lidt mere tåleligt at have blærebetændelse, selvom det ikke er rart.

    Rigtig god bedring.. så glæder jeg mig til at se, hvad du får fremstillet fra bogen :-D

    (og joooooo.. vi kan da sagtens se, hvad det er, du mere fik købt.. ;-) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at komme igang, selvom så fandt jeg også liiige en opskrift på nettet, som jeg skal have lavet. Sker det ikke bare hele tiden????

      Slet
  5. Nuuuiiiij, hvor ser det hyggeligt ud. Rudolf er simpelthen fantastisk ;)
    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også lidt forelsket i den lille nisse med den stribede hat :)

      Slet
  6. Heldige dig! :) Bogen ser bare så inspirerende og god ud, den står på min ønskeseddel til jul. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja glæd dig til den, når du forhåbentlig får den i julegave. Så har du også et helt år til at få lavet alle opskrifter i ;)

      Slet
  7. Skøn bog - spændende hvad du får hæklet ? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har allerede nogle favoritter i bogen :)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)