tirsdag den 26. november 2013

Julepyntet skrivebord.

I mit sidste indlæg viste jeg jer et billede af en gris jeg har hæklet til en ven, som påstår at han skampynter sit skrivebord på arbejdet hvert år i december, men at min gris ville få ærespladsen. Jeg ved ikke hvad i tænker. Men jeg tænker at, der er da ikke meget Gerda Sand over ham min ven....Når det kommer til stykket.


Min gris kan lige anes under skærmen, og så er jeg blevet bedt om at gøre opmærksom på noget "hår" som skærmen har fået på.....ahem..host host...


11 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke lade være med at smile over, at han har din gris stående ved siden af den andet pynt.

    Af en mand at være har han pænt meget pynt. Det er normalt ikke det, som de fleste mænd gider at have stående :-) men nej, han når ikke Fru Sand til sokkeholderne ;-D

    SvarSlet
  2. Ja det er imponerende for en mand at være, og en heteroseksuel (så vidt jeg ved) mand. Men at kalde det skampynte er måske lige i overkanten, jeg havde i hvert fald et andet billede i hovedet ;)

    SvarSlet
  3. Måske du skal købe og stikke The Julekalender i hånden på ham.. så vil han nok trække ordet "skam" i skampynte tilbage.. ;-)

    SvarSlet
  4. Måske var han lige ude og puste grise op, da 'skam-pynten' kom forbi, eller?!?
    (indrømmet, meget mere pynt end hos mig - ever!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan nu skampynte en del mere end ham. Han er jo svag-nisset....eller noget...

      Slet
  5. Han må lige tage sig sammen og få pyntet noget mere, så vi kan blive imponeret :-) Jeg synes, han skulle overveje en guld- eller sølvguirlande rundt om skærmen :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nu skrevet til ham at vi ikke er imponeret ;)

      Slet
  6. Enig lidt guld- eller sølvguirlander ville da pynte lidt ;)
    Men ser nu en mand som dog har nisser på bordet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har hermed givet forslaget om en sølv- eller guldguirlande videre ;)

      Slet
  7. Du må lige fortælle ham hvad det vil sige at skampynte til jul fordi det ved han da vidst ikke ;) Sikke en sød gris forøvrigt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej der er noget der er gået hans næse forbi ;)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)