torsdag den 14. november 2013

Barndommens små guldgrubber, som blogudfordring + Hvad er det??

I et blog indlæg Her hos Lisbeth, blev jeg opfordret til at lave et indlæg om mine små guldgrubber som jeg fik raget til mig da jeg var barn.
Jeg var ret stor fan af den svenske tv-serie "Pigen med den hvide sten", og jeg ønskede med derfor også sådan en fin hvid sten som hun havde, til at køre rundt i hovedet og bare røre ved.
Da jeg var barn fik vi jo ikke bare nyt legetøj hele tiden, istedet for var mine veninder og jeg så kreative, at vi byttede simpelthen ting. Vi gik hver især på jagt i den andens værelse, og udvalgte os de ting vi gerne ville have. Derefter gik forhandlingerne igang. Nogle ting gik derfor på omgang blandt os piger. Men nogle enkelte ting beholdt jeg, og har dem stadig den dag i dag. Den ene ting var denne hvide sten, som mindede lidt om den fra tv-serien, den anden var nogle perler, den ene lidt knækket, og disse ting var små guldgrubber for mig. I dag ligger de i mit syskrin, som har nogle glasplader øverst oppe, så man kan udstille små ting i de rum. Nå men så har i set dem, måske i andre også har ting i har gemt siden barndommen?? Vi kunne jo lave det til en lille blogudfordring??!!



Her til morgen, fandt jeg, ovenpå den blok hvorpå jeg har skrevet adresserne ned på dem jeg skal bytte adventkalendergaver med, denne dims. Det er ikke lakrids, jeg har smagt på den. Det ligner mest en støttedut, som kan være under lamper eller noget. Men jeg kan simpelthen ikke regne ud hvor den kommer fra. Så hvis der er nogle der får en adventgave fra mig, og som mangler denne dut, så har jeg glemt at få den pakket ind ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)