fredag den 15. november 2013

Adventspakker

Der er stadig gang i juleværkstedet her. Og jeg mangler heldigvis kun at færdiggøre to gaver nu. Jeg har gang i et projekt på spisebordet og et på sofa bordet. Så det er nok meget godt at jeg bor alene ;)
Jeg ville gerne vise jer det fine neon-farvede silkepapir jeg har købt i søstrene grene. Man bliver helt glad når man ser det. Desværre ser det ikke ud til at jeg kan fange farven helt, næsten. Nå men det var dagens sneak-peak ind i juleværkstedet. Og undskyld de kedelige blogindlæg, men så ved i da at jeg stadig er her ;)


6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig så meget til at se i December måned hvad der gemmer sig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg glæder mig også til at kunne vise det :)

      Slet
  2. Sneak-peak. Jeg ville kalde det teaser! Hrmfp..! : )

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)