torsdag den 18. juli 2013

Sommer og sol og hvin.

Jeg er desværre ikke så meget på bloggen for tiden, og går måske glip af nogle af jeres indlæg. Men her kommer lige et nyt indlæg fra mig af. Jeg bruger det meste af min tid med at træne, sælge brugte ting som jeg har sorteret fra i forbindelse med at jeg skal flytte, slikke solen i mig, og så selvfølgelig er der Touren.
Men noget har jeg da fået lavet. Jeg fik lavet disse armbånd i dag, som gav mig en lille vabel (av).




Ja altså kun dem af faldskærmsline.

De fleste er allerede solgt, resten kan du finde i min Amio butik
__

Derudover har jeg været ude og køre på vandscooter for første gang i mit liv, det var vildt sjovt, sådan på den der jeg-kan-ikke-lade-være-med-at-hvine måden. Og ser jeg ikke godt i med redningsvest??



Lidt hækling bliver det da også til, men jeg er ikke færdig med det jeg har gang i for tiden, så det må i vente med at se. Men ha nu lige en fortsat god sommer :) Hedebølgen venter forude, så husk solcreme og masser af vand.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)