tirsdag den 2. juli 2013

"Ny" lampefod og armbånd.

Kraftigt inspireret af Oline art's søsters lampefod fik jeg lavet denne lampe i dag. Hun havde brugt vatkugler (tror dog det er flamingokugler) og jeg kom i tanke om at jeg havde nogle flamingo-kugler liggende. Så frem med limpistolen og i Silvan efter spraymaling, og jeg var meget i tvivl, for de havde nogle flotte farver, men det blev til den sikre sorte.
Nu er jeg så i tvivl om jeg skal skifte lampeskærmen ud med måske en sort, eller noget andet.




I går aftes sad jeg og knyttede og knyttede, til jeg var helt tyndslidt i hænderne, mens Top Gun kørte på TV'et. Det kom der disse armbånd, som nu er til salg i min AMIO butik .





2 kommentarer:

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)