torsdag den 25. juli 2013

Ny monstre

Jeg har syntes at det har været for varmt til at hækle. Jeg synes hækling giver varmen lidt om vinteren, og så gør det jo det samme om sommeren, men der kan man godt være det foruden. Jeg har kun fået hæklet et ben til en frø, jeg er ved at hækle, den sidste uges tid. Men i dag fik jeg lige lavet to nye monstre, og denne gang på en nøglering.
De nye her har fået lidt hår på hovedet, det giver da et ekstra touch synes jeg ;)
De bliver i hvert fald sat til salg på min amio butik, så må vi se om de kan sælges.


Derudover har jeg så min flytning til at give mig grå hår i hovedet. Det er på lørdag i næste uge at jeg flytter, og i min nye lejlighed får jeg altaner. Så derfor skal der jo handles altankasser og krukker, som jeg kan have stående på altanerne. Derfor blev jeg ekstra glad da jeg fandt denne bog her til kun 20, kr i Fakta



Derudover har, en god veninde jeg har, plantet tanker i hovedet på mig, om at jeg da skal have jordbær, som jo er en af de få ting jeg kan tåle at spise fra planteriget. Jeg skal bare lige sætte mig ind i hvornår årstiden for det er. Altså hvornår man skal plante dem. Men det finder jeg nemt ud af ;)


4 kommentarer:

  1. Hvor er dine monstre søde. Den bog er da bare perfekt når nu du får altaner, det bliver dejligt for dig. Held og lykke med flytningen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina.
      Tak for de pæne ord.
      Der kommer nok nogle billeder fra altanen af :)

      Slet
  2. Dejlig bog - skal virkelig have nogle flere altankrukker næste år (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har ikke fået kigget i den endnu, men den ligger på sofabordet og venter ;)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)