mandag den 4. august 2014

Mere kreativitet på vej.

Jeg er simpelthen så kreativ for tiden, så jeg har slet ikke tid til at komme herinde i blogland. Men nu fik jeg lige taget mig sammen til at lave et blogindlæg.
Det er to ting der har været et stykke tid undervejs, så det er dejligt at få dem afsluttet. 
Først en drømmefanger som var lidt svær at lave i forhold til selve ringen, men det gik.




Et andet projekt jeg også fik afsluttet er denne uro. Den har også været længe undervejs da uglerne og sommerfuglene er lavet af hama MINI perler. Det er lidt af et arbejde, og ikke for pølsefingre, men hyggeligt at sidde med :)





3 kommentarer:

  1. Hold op som du kan. Og mini-perler?! 10 point for din tålmodighed :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og ja det kræver tålmodighed ;)

      Slet
  2. Tusind tak for fin hjælpsomhed mht badeænderne, men jeg har fundet opskriften 💙💚💜💛

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)