fredag den 18. juli 2014

Blandet sommer-kreativitet.

Jeg har fået hæklet lidt forskelligt. Først en bestilling på et par bryster, derefter har jeg byttet mig til et flot billede på det der Instagram (at bytte derinde er det nye sort), med et mobilcover jeg lige fik hæklet, og så har jeg fået lavet armbånde, flere armbånde. Nogle nøgleringe, som er til salg i min amio-butik.

Og sidst men ikke mindst har jeg modtaget en flot papirskugle lavet af en meget sød kvinde på Instagram. Den kom med posten i en kasse fuld af perler. Der var gået hul på en pose hun havde vedlagt, gad godt vide hvordan der ser ud nede på posthuset ;)





De små minions er en del af noget sjov jeg laver på Instagram, til dem der ikke ved det...host host..




4 kommentarer:

  1. Pectyl Brystdråber kan varmt anbefales mod hoste (og så er der opium i).
    Lækre sager du har gang i. Vil faktisk gerne vide mere om de der minions. Men jeg må jo nøjes med dem i filmen - uh, nu kan jeg mærke at det begynder at krille i min hals ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber ikke jeg har smittet dig med noget !!

      Slet
    2. bare rolig. jeg er immun!

      Slet
  2. Det må da være dejligt :)

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)