mandag den 19. maj 2014

Skøn weekend med skønt på :)

Jeg har tilbragt min weekend i København, da jeg skulle til en venindes 30 års fødselsdag i fredags. Samtidig fik jeg så lige chancen for at kigge forbi boxland, ude ved Carlsberg-hallerne, sammen med en veninde. Og der mødte jeg sørme blogger og Instagram'er ByCGundersen. Hun havde en farverig og tiltrækkende bod. Min veninde købte af flere omgange hos hende, så det var svært at komme væk fra boden, ikke mindst fordi Charlotte er en sød kvinde og vi kunne blive ved med at snakke om hæklerier og andet godt. Det er sjovt at møde mennesker, man jo næsten dagligt kommunikerer med via de social medier :)
Og hold nu op nogle fine små ting hun har hæklet, med en meget lille hæklenål. Jeg ville have kastet det ud af vinduet i ren arrigskab.


Jeg købte denne fine nøglering af Charlotte, som jeg allerede er super glad for. Jeg er en sucker for neon-farver :)


Ved enghave station i mit højtelskede København


Inde i Carlsberg området.


Skriften på væggen, som i nok lige skal have fat i et forstørrelsesglas for at kunne læse :)


Efterfølgende var det hjem og slappe af på en grøn plet på Vesterbro, med nogle søde piger. Så vi kunne få lidt sol på kroppen. Og om aftenen lånte jeg en cykel og cyklede fra Vesterbro og ud til mit gamle Hood på Frederiksberg for at besøge en god ven. Jeg var jubelglad for at cykle rundt der igen :)


Da jeg tog hjem i går var jeg så lykkelig over at have tilbragt en mega god weekend i mit meget savnede København. Jeg kunne næsten ikke være i bussen med al min lykke :)

4 kommentarer:

  1. Kære søde søde Majbritt. Det lyder som en skøn weekend. Og igen tusind tak for besøget og nu omtalen her. Fedt at nøgleringen vækker opmærksomhed! Nu må du nyde dejlige Svenborg og komme tilbage til storbyen og blive ladet op en anden gang! Stort kram Charlotte Ps. Super flotte øreringe, du har lagt på IG :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kommer selvfølgelig igen :). Og tak for komplimentet vedr øreringene på IG ;)

      Slet
  2. Årh sikke en fest. Altså din weekend i Kbh. Det lyder så dejligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg var bare så fuld af lykke :)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)