torsdag den 22. maj 2014

Hjemmelavede øreringe og armbånd

Jeg hækler en del for tiden, men ind i mellem har jeg brug for at lave andre ting, så som at tage til stranden i dag, og lave øreringe (altså ikke lave øreringe på stranden). Jeg har lavet, synes jeg selv, de sødeste øreringe :) De er stofbeklædte og er sat på en stick af kirurgisk stål, og så koster de kun 25,- kr pr par,  PP.







Jeg har også fået lavet nogle armbånd. Jeg købte egentlig perlerne fordi jeg gerne ville have nogle selv. Men der blev lidt i overskud, så jeg fik lavet nogle fine nogle til interesserede også. De koster kun 20,- kr pr stk pp, og er nogle af de der rubber-perler på en elastiksnor :)



2 kommentarer:

  1. Arj hvor har du da bare gang i krea-genet for tiden. Hvor er det skønt. Og flotte resultater :)
    Gad vide hvad du mon hækler på? spørger hende den mega nysgerrige ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det vil du sikkert ikke vide ;) Jeg trænger til snart at ligge på sofaen og glo tv, det gør jeg aldrig mere....

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)