søndag den 12. januar 2014

Januars-fitness

Da jeg træner regelmæssigt, og slet ikke får hæklet en dyt for tiden, vil jeg lige komme med et lille tip.
Jeg var i Tiger i går og så diverse motions-agregater, og købte sådan en elastik-ting, til de dage hvor jeg ikke kommer i centret, grundet mit arbejde har opbrugt al min energi, eller som i dag hvor jeg bare slet ikke kan vågne, kan dog nå det endnu, fitnesscentret har åbent til kl 22:00. Så til alle jer der har diverse motions-nytårsfortsæt, men ikke vil bruge en million kroner på det, i tilfælde af at i er tilbage på sofaen i februar igen, så tag da lige en tur i Tiger, måske i bliver inspireret til mere.


30 kr gav jeg for denne lille fikse ting, og den fås også i lilla og sort, men jeg er ret vild med mint for tiden :)

7 kommentarer:

  1. Elastik-tingen, er elastikken lang nok til, at den kan gå ned under fødderne?
    Jeg har nemlig en til min wii, men den, der fulgte med, er sprunget, og jeg har endnu ikke fundet en lang en af slagsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er, og grundet at jeg kun er 160 cm høj, så er jeg nok nødt til at stå med spredte ben.

      Slet
    2. Det lyder til at være en, som er brugbar - tak for tippet!

      Slet
  2. God ide. Jeg tror jeg får lyst til at købe et sjippetov så virker motionen lidt mere overskuelig tror jeg. Tak for fiffet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så kan man da se tv samtidig med ;)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)