onsdag den 26. juni 2013

Zzzzzz....

Der sker ikke meget her i forhold til at være kreativ, det eneste jeg har fået lavet er, to stk af disse ringe:


Men jeg har længe gået med en drøm om at lære og sy , for det kan jeg bare ikke (på trods af at jeg ejer en symaskine), og så fandt jeg denne her bog i Føtex. Så må vi se hvornår jeg får kigget i den, for jeg skal flytte om en måned, og jeg er sygemeldt med stress, så jeg prøver at tage den med ro. Jeg har desværre endnu engang fået konstateret for lavt caliumtal, hvilket godt kan forklare mit ungdomssløvsind ;) Den bliver i hvert fald ikke åbnet før end jeg er flyttet.


Og så har jeg i dag modtaget en lille pakke fra Sverige i dag med sikkerhedsøjne. Dog forstår jeg ikke de små, for der er ingen bag-mekanik til!?


Men nu kan jeg roligt få hæklet nogle dyr, så øjnene kan blive brugt :)



2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring! Det er bestemt ikke rart at have stress.. Af egne erfaringer vil jeg dog sige at piller imod lavt calium tit virker ret hurtigt, da jeg selv lider ofte af det.

    Held og lykke med flytningen :)
    Knus Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna.
      Min læge ville ikke give mig tilskud, men bad mig spise en masse jordbær og bananer, og så skal jeg have taget nye blodprøver om 2 uger.
      Jeg har dog tidligere fået tilskud da det var ret lavt, og jeg blev faktisk ringet op af lægevagten som bad mig møde på skadestuen, da det var faretruende lavt.

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)