søndag den 16. juni 2013

En ny abe er kommet til.

Så er der kommet en ny abe til verden. Men den har været flere måneder undervejs. Den er helt tilbage fra dengang jeg havde hæklekrise, så faktisk er det dejligt at få den lavet færdig. Jeg lavede dengang en i brun også, som en lille dreng har adopteret. Denne her skal til Sverige og bo hos en lille sød pojke på 3 år ;)
Men jeg synes ikke det var nemt at fylde de arme og ben ud, de blev lidt bulet. Så jeg prøvede at rulle dem lidt, og massere dem lidt, men det hjalp ikke så meget. Nå men som jeg altid plejer at sige til folk: Man må godt kunne se at det er hjemmelavet :)
Opskriften på aben har jeg pænt lånt hos HER , det er en nem opskrift hvis du er nybegynder :)


4 kommentarer:

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)