fredag den 30. september 2016

Giraffer

Jeg har en niece som elsker giraffer, derfor fik hun også to giraf øl i julegave (hun ønskede sig noget med giraffer). Og nu er hun sådan semi flyttet hjemmefra, kommet i lære på en gård hvor hun bor i løbet af ugen, da hun møder kl 4, men tager så hjem i weekenderne og på fridage. Men det betyder at hun selv skal lave mad i hverdagene, og det kan hun heldigvis godt. Så en dag hviskede hun grydelapper til hendes mor, hun ved godt at mosteren får hæklekriser for et godt ord. Men jeg opsnappede det, og tænkte at jeg ville finde en opskrift på grydelapper som ligner giraffer.
Det findes i midlertidigt ikke, så jeg måtte freestyle derudaf, og det gør jeg ikke igen.....monteringsarbejde er noget l...
Nå men hun blev glad, selvom jeg synes de ligner en gul udgave af shrek. Der er også både for og bagside, og den opmærksomme læser vil nok se hale og "kransekage", som vi kalder det her i huset....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)