torsdag den 2. juni 2016

Hytten på landet

Jeg bor i et træhus herude på landet, hvor der kun er 2 streger på mobilos. Og her ligger også en lille hytte, som sjovt nok hedder hytten. Den er ca 8-10 km2, og meget hyggelig. Den har jeg indrettet, så jeg kan sidde og male på sten og hvad jeg nu ellers finder af ting som kan grise indenfor, Min kæreste tror åbenbart jeg ikke kan styre det, og maler på vægge og gulv.
Nå men det hus vi bor i er brunt, og min kæreste påtænker at male det marehalmgrønt. Men det er et stort arbejde, så for ligesom at se om det kunne blive pænt, foreslog jeg ham at male hytten. Så ville jeg også få en hytte der var pæn ;)
Og her er resultatet, jeg stemmer for at huset får samme farve.


Og tadaaaaaa......


2 kommentarer:

  1. Hold da op en forskel. Dejligt at du har din egen hytte Majbrit :-) (tror nemlig også at du "grisser" på vægge og gulve).

    SvarSlet
  2. Flot og som det dog lyser op :-)
    Det er et stort arbejde, at male et helt hus, men smukt vil det jo blive, når arbejdet er gjort :-)
    Held og lykke med det.

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)