mandag den 13. juni 2016

Blomster.

Efter jeg er flyttet på landet er jeg blevet vild med at plante blomster, dog kun i kasser og kummer, for jeg er ved at rydde op og få styr på alle de blomster der er i haven. Jeg kom dog til at lægge nogle løg et sted, og jeg aner ikke hvordan de ser ud når de kommer op, så når jeg luger ukrudt ved jeg jo ikke om jeg luger dem med. Nå men i får lige lidt billeder af lidt blomster på matriklen, og ikke mindst mit lille drivhus med føtex urter. Jo jo, jeg arbejder på at få grønne fingre, samtidig med at jeg også gerne vil læse, male på sten og lave smykker.....




2 kommentarer:

  1. Pyha Majbrit. Du har da fået kuller! ;-) Er sikker på at det klæder dig - vi må se om de grønne fingre vokset godt (de skal gødes og vandes, tror jeg nok).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har i hvert fald travlt med alle de ting jeg gerne vil lave. Får jo nærmest stress ;kr

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)