tirsdag den 25. februar 2014

Nye hæklenåle

Jeg har fået nye hæklenåle igen, igen, igen, igen...
De er af bambus og jeg tænkte at de ville være rare at holde på. Det er de sådan set også, men da jeg afprøvede dem i en str 3, var der ikke så meget at holde om, ligesom jeg er vant til med Clover. Men i det her sæt er der op til str 10. Så kan de store projekter da bare komme an. Jeg fandt samtidig også en nyt bosted til mine hæklenåle. Jeg fik, tilbage i december i forbindelse med adventsgaverne, et fint penalhus af Linette, og det er bare så fint. Så til at starte med havde jeg bare mit masking tape i. Men der var næsten ikke plads, men så fandt jeg ud af, at det jeg skulle da have alle mine hæklenåle i. Nu kan jeg også have dem liggende foran mig når jeg hækler. Skønt med skønt på :)



Er det ikke bare fint?? Nu får jeg også set det lidt oftere.


7 kommentarer:

  1. Man skal aldrig gå ned på udstyr!
    Og du kommer da vist heller ikke til at mangle hæklenåle foreløbig :)

    Hvor er det en godt idé at bruge adventsgaven til hæklenålene, det passer jo helt perfekt dertil. Og så er der jo også samling på dem.

    Måske skulle jeg lavet et til mig selv og mine hæklenåle, de ligger nemlig bare i et gammel grimt plastisk etui som jeg har avet fra min Mormor :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Din (nu min) lille juleguirlande hænger også stadig fremme, inde i mit syværelse :)

      Slet
    2. Ja de passer perfekt dernede i. Før stod de i en "bøtte" der hænger på væggen ved mit skrivebord. Men da jeg sidder mest og hækler ved spisebordet, så skulle jeg jo rejse mig hver gang jeg skulle bruge en ny hæklenål. Maskingtape bruger jeg ikke så meget af, så det kom ikke frem så tit, men det gør det nu. Håber du nyder synet af juleguirlanden (som skal hænge indtil påske??)

      Slet
    3. Jeg elsker min lille guirlande og selvfølgelig skal den hænge indtil påske :)

      Slet
  2. Sådan! Så er udstyret komplet - man skal aldrig gå ned på hækleudstyr :-)

    Jeg har også haft brugt en af dem, som jeg vandt hos dig ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)