søndag den 9. februar 2014

Hæklet fabeldyr

Som lovet i går, får i her produktet af OMG og at hækle med Guacemole (se foregående indlæg).
Det er simpelthen blevet til et lille fabeldyr, som en lille hund skal have, for han er meget misundelig på sin mors hæklede Cirkeline og Hund. Hans mor siger at han ikke bider hårdt i hans ting, så den burde overleve.
Denne gang har jeg brugt de indtagninger som blev foreslået under indlægget om hunden, og jeg synes det ser meget bedre ud :) Håber den lille hund bliver glad for sin nye ven ;)
Opskriften har jeg fundet Hos Drops.



3 kommentarer:

  1. Næe hvor er den fin. Et hæklet kødben med hoved og det hele :o) sikke en ret så sjov idé Majbrit!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv, men rent teknisk er det jo Drops's idé ;)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)