søndag den 26. maj 2013

Får man brugt det???

Nogle gange ser jeg en hæklet ting, og tænker: "Ihhh, åhh og hvor er den sød, sådan en vil jeg også lave".
Og så når jeg har lavet det tænker jeg over om jeg overhovedet ville få brugt det. Som nu det her læbepomade-etui som jeg lod mig inspirere af på facebook. Det ser da sødt ud, men får jeg brugt det?? Ville andre bruge det??
Får i også lavet ting som i er i tvivl om hvorvidt i overhovedet får det brugt???



Nå men man kan da ikke sige jeg ikke har været kreativ, for jeg har også fået lavet armbånd ud af mine perler, som jeg importerede fra Hong Kong :) De er sat til salg i min Amio butik :)




2 kommentarer:

  1. Ja, jeg får også lavet nogle ting, hvor jeg tænker som dig. Og andre gange får man lavet noget, som folk er helt vilde med, uden at man havde regnet med det! Man kan ikke rigtigt vide det, er vist svaret! God søndag! Kh Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit input. Nej det er jo nok også individuelt :) God søndag til dig også :)
      Kh
      Majbrit

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)