lørdag den 18. maj 2013

Den heldige vinder er......:

Ihh hvor har jeg glædet mig til i dag, hvor min første Give away skulle trækkes. Faktisk har jeg nok glædet mig mere end den, lille søde 3-årige dreng jeg skal til fødselsdag hos senere i dag, gør. For planen var egentlig at han skulle trække vinderen. Men det kan jeg jo ikke vente på, og så først komme hjem i aften og annoncere det her. Nuller..så jeg trak vinderen selv og i aften er en ny give-away på vej :)
Tak til alle dem der deltog :)

Æsken er godt rystet:


Vinderen trækkes:


TADAAAA...Tillykke til Elnas Mor :)


2 kommentarer:

  1. Tillykke til Elnas mor ;)

    SvarSlet
  2. Iiiih tak :-) venter stadig på posten, som ikk helt har forstået at skulle give mig post i dag!

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)