fredag den 1. februar 2013

Forbrugsfri måned.

Jeg så på "Hvad Bier tænker"'s blog at hun holder forbrugsfri måned. I mit univers betyder det at jeg ikke køber nogle ting ind til at lave kreative ting med, men bruger alt det jeg i forvejen har liggende.
Derudover vil jeg se at få spist noget af det jeg har i fryser og køkkenskabe i stedet for bare at købe nyt. Så det bliver kun absolutte nødvendige ting, der bliver indkøbt. Godt der ikke er nogle der har fødselsdag i februar måned ;) Ja for ellers står den på hjemmelavede ting, og de er svære at bytte.
Lån gerne billedet, som jeg har lånt hos HER
Min bankkonto har erklæret sig enig i forbrugsfri måned ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)