søndag den 11. november 2012

Min skæve ugle og frøen.

Min bedste ven, også kendt som vinduespudseren, er taget hjem til København igen. Og med sig i tasken havde han en hæklet træstamme, og en frø jeg har hæklet til ham.
Frøen var noget af det første jeg hæklede og den er stoppet ud med vat. Jeg har senere hen købt sådan noget rigtig fyld hos min lokale garnpusher, og det fylder tingene meget bedre ud. Jeg overvejer at lave en ny frø, den var i hvert fald meget populær på facebook, så den skal nok blive afsat.
Min lille skæve ugle har jeg afleveret hos en meget sød tandplejer, så den er flyttet med hende til Århus, hun kan nemlig godt li' skæve ugler ;)  Sjovt som alle mine ting kommer rundt omkring i landet :)
Men her kommer lige et billede af frøen, som ikke er helt så fin som den kan blive, men det troer jeg vinduespudseren er ligeglad med ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)