søndag den 18. november 2012

Første bestillingsarbejde

Så blev min første bestillingshækleting færdig.
Den blev da meget fin. Kjolen er hæklet i kuglegarn, tror jeg det hed. Jeg synes ikke det var helt så let at hækle med, det var svært at se maskerne. Men nu er det jo også noget småt noget at sidde med.
Det er dejligt den er færdig, så kan jeg komme igang med noget nyt.
Det er så dejligt når et projekt er færdig, så kan man vælge et nyt. Man kan også vælge en date med sin varmedunk og den bog om Ulla Terkelsen som jeg gerne vil læse, og faktisk er begyndt på.
Men ihh, jeg har så mange opskrifter på ting som jeg så gerne vil hækle, og jeg har en masse garn som bare venter på at blive brugt :)
Hermed et billede af den Hello Kitty som var bestilt, jeg valgte at tage 50,- kr for den, det var det mindste folk synes jeg skulle tage for den, og jeg kender jo hende der har bestilt den, så vil jeg ikke tager for meget. Håber bare at den får et dejligt hjem ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)