torsdag den 23. oktober 2014

Nye ting og en uro (surprice).

Jeg har været igang med at lave noget helt nyt. En lille æske af hamaperler, og der er en mere på vej. Ved ikke rigtig hvad jeg skal bruge den til, måske jeg forærer dem begge væk.




Snart skal jeg igang med gaver til pakkekalender-legen på Instagram. Jeg skal lave 4 gaver til to personer. Det bliver da så hyggeligt. For jeg får jo selv 2 gaver hver gang der er en søndag i advent.
Så jeg har været på biblioteket for at fine bøger til inspiration.

2 kommentarer:

  1. Hold da op så kreativ og sikke en fin idé en perle æske :-)

    Vi vil høre om DU og dine søde LÆSERE vil være med til at KNÆKKE CANCER via "Danske Bloggers indsamling til Knæk Cancer" - Blogger og Læsere gør sammen en forskel :-)

    Jeg har selv alvorlig kræft, flere jeg kender har og så dem som desværre ikke overlevede.
    Vil I være med?? Det er nemt, se hvordan let via et tryk på mit navn eller via dette link:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-danmark-rundt-nu.html

    Jeg håber at høre fra dig og at vi er mange som får bekæmpet den grumme sygdom.
    Smukke hilsner fra Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha da da jeg glemte at ved at trykke på mig kommer I ikke til indlægget.
      Prøv i stedet www.mariahoffbeck.blogspot.com som har "En verden af kunst"

      Tina og Maria

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)