tirsdag den 20. august 2013

Jeg er i live :)

Her derude og undskyld at der er så stille på bloggen (hvis der da er nogle der har bemærket det).
Jeg er flyttet og får slet ikke hæklet noget som helst lige for tiden, håber jeg kan huske det igen ;)
Det har været en meget stressende tid for mig, det er det jo for alle der flytter, men jeg er næsten kommet på plads nu. Hæklenålene og garn er pakket ud, så der er faktisk ingen undskyldning andet end at jeg bare ikke gider. Og så skal man vel heller ikke gøre det. Jeg hækler jo af lyst og sjældent på bestilling.
Nå men jeg synes lige jeg ville dele det syn der møder mig om morgenen når jeg kommer ind i min stue :)
Jeg har fået en super lækker lejlighed lige overfor havnen :)


4 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye lejlighed.

    SvarSlet
  2. Så er du kommet længere end mig!
    Her er flyttekasserne knapt pakket ud! Men i dag er blevet samlet et skab og i morgen kommer møbler til kontoret og så kan nogle af kasserne begynde at blive tømt..

    Savner rigtigt meget mit garn, pinde og nåle, men selvom jeg ved, hvor det står og egentlig hurtigt kan finde lidt at sidde med, virker det mig helt uoverskueligt.. Har heller ikke aftenlys nok til det.

    Men så er det godt, at der er en ende på alt flytteriet....... engang! :)

    SvarSlet
  3. Rart jeg ikke er den eneste der har svigtet med indlæggene ;o)
    Men tillykke med dit nye hjem. Fed udsigt, der kan man da sagtens nyde en kop varm drik eller to og bare lave ingen ting... Hvis du får tid ;o)
    God arbejdslyst med det sidste.
    Kh Lise

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)