tirsdag den 18. december 2012

Hæklet tand

Jeg fandt en opskrift på en hæklet tand, som jeg ville lave til min tandlæge.
Han har flere gange bedt mig hækle noget til ham, og så fandt jeg opskriften, og lavede en broche ud af den. Den blev ikke helt som på billedet på opskriften, og da han fik den på kunne jeg se at brochenålen sad skævt, for den sad helt skævt på ham. Men sød som han er, gik han troligt med den hele dagen i går, nu må vi se hvor længe det varer ved. Hvis jeg kender ham ret, så glemmer han at tage den af trøjen, og så er det med i vaskemaskinen med den, og det ved jeg ikke om den kan klare.

 
Jeg har også fundet på at lave nogle øreringe hæklet på helt almindelige gardinringe. Er spændene at se om jeg får solgt nogle. Min gris fra forrige indlæg er solgt, den blev solgt første dag.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)