tirsdag den 8. november 2016

Sparebøsse

På Pinterest fandt jeg en meget smart ide. Jeg smider altid mine små mønter (op til 5 kroner, måske højere hvis jeg har en dag hvor jeg føler mig rig) i et par søde små sparegrise jeg har.
De er dog ikke så store og mine penge skal først veksles når det er ved at være 1. december.
Så derfor har jeg lavet min egen meget smarte, hvis jeg selv skal sige det, udgave, og man kan jo frit kreere som man har lyst.
På Instagram, som de fleste jo har, foregår der IG advent kalendere. Man melder sig til og så bliver man sat sammen med en vilkårlig eller flere, alt efter hvor mange man selv gider lave, og så er der gaver hver søndag, Og derinde på det der instagram, er det som regel hjemmelavede ting. Og så kan man så håbe at man bliver sat sammen med en dygtig én, ellers er det bare øv og man kan håbe vedkommende har vedlagt chokolade ;)
Men jeg har nu en veninde som tilfældigvis også er på Instagram, og vi to bytter altid. Og de sidste par år har jeg kun byttet med hende, for hun er utrolig dygtig, og vedlægger også nogle gange juleskummænd :D
Men her er da i hvert fald en ide til en adventsgave som du selv har lavet.




Revnen har min  kæreste lavet, den er måske ikke helt så elegant, men jeg nænnede ikke at sige det, for han er så sød.


6 kommentarer:

  1. Ihhh, hvor er de fede:o)
    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. *ahem* det var vel ikke en bemærkning til mig, det der insta-host-host?!
    Uanset ... så er det en rigtig sød idé. Og jeg ønsker dig en masse lækre adventsgaver - og ikke mindst: chokolade og skumjulemænd! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øhm, nej da, der er jo så mange andre der ikke er på instagram, altså jeg kender mange...eller nogle i hvert fald....nogle få.
      Og Tak :D

      Slet
  3. Søde kærester skal man passe på, så lad du endelig være med at sige noget!! Altså, jeg synes jo det ser fint ud (ku' ik' ha' gjort det bedre selv!)
    Super-god idé, det kan være jeg skal ha' poderne igang med at kreere julegaver til fætrene og kusinerne, måske?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skøreliv.
      Ja og han er sød og normalt enormt handyman-agtig, men lige her gik der da noget galt. Men det går jo ;)
      Og ja det var da en god ide at sætte poderne til det. Min er spraymalet, så jeg har sat et bredt stykke tape ned på langs, så jeg kan holde øje med alle moneterne :) Og så er det jo bare klistermærker, maskintape og hvad man nu ellers kan finde på :) God fornøjelse.

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)